گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چه کسانی دزدی می کنند؟

  1. سارقان حرفه‌ای: افرادی که دارای تجربه و مهارت در زمینه دزدی هستند و با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های خاص، به طور مرتب و سازمان‌یافته از مغازه ها دزدی می‌کنند. 

  2. فرصت طلب ها: افرادی که از فرصت‌های به وجود آمده استفاده می‌کنند و به صورت تصادفی یا بر اساس فرصت‌های ایجاد شده، اقدام به دزدی می‌کنند. این افراد ممکن است در محل‌های شلوغ یا در زمان‌هایی که توجه کارکنان و مشتریان کمتر است، عمل می‌کنند.

  3. کارمندان ناسالم: برخی از کارمندان مغازه‌ها نیز ممکن است به صورت دسته جمعی یا فردی دزدی کنند. آنها به دلیل داشتن دسترسی به محصولات و آشنایی با سیستم‌ها و روش‌های امنیتی، می‌توانند از این موقعیت بهره‌برداری کنند. 

  4. معتادان: افرادی که به مواد مخدر اعتیاد دارند و نیاز مالی برای تأمین نیازهای خود دارند، ممکن است به دزدی از مغازه ها روی آورند تا محصولات را بفروشند و به پول نقد تبدیل کنند. معتادان به صورت مستقیم و بدون در نظر گرفتن هرگونه اصول و قوانین، به داخل مغازه‌ها و فروشگاه‌ها وارد می‌شوند و محصولات را به سرقت می‌برند. آنها معمولاً سعی می‌کنند در زمان‌هایی که توجه مشتریان و کارمندان کمتر است (مثلاً در ساعات پایان کار، شلوغی زیاد و غیره) عمل کنند و مشاهده ابزارهای نظارتی یا گیت های فروشگاهی ممکن است باعث شود، آنها فروشگاه های دیگری را انتخاب کنند.

  5. افرادی با مشکلات مالی: افرادی که به دلیل مشکلات مالی ناشی از بیکاری، بدهی‌ها یا سایر مشکلات مالی قادر به تأمین نیازهای خود نیستند، ممکن است به دزدی از مغازه ها روی آورند تا مواد غذایی، لوازم شخصی و سایر محصولات را بدست آورند.

همانگونه که از مطالب گذشته می توان برداشت کرد، دزدی ها و سرقت های مغازه ها و فروشگاهها صرفاً توسط سارقین و دله دزدهای غریبه انجام نمی شود و طبق تحقیقاتی که در برخی کشورها انجام یافته، کارکنان، پرسنل حراست، کادر فنی و... نیز کم و بیش ممکن است به این کار مبادرت ورزند.

این موضوع از آن جهت قابل تامل هست که گیت فروشگاهی و دزدگیر مغازه گاهاً نمی تواند موارد مذکور را تشخیص دهد و مالک فروشگاه باید اقداماتی را در این خصوص انجام دهد و خنثی کننده ها و جدا کننده های مربوط به گیت فروشگاهی را هم دور از دسترس افراد غیر مرتبط قرار دهد. همچنین ابزارهایی همچون قفل مگنت وجود دارد که امنیت بیشتری را در فروشگاه ایجاد می کنند.

خاطر نشان باید کرد که دزدها همواره روشهای جدیدتری پیدا می کنند و مبارزه با آنها مستلزم مراقبت و رصد روزانه می باشد و سیستم های مدیریت انبار و نرم افزار های فروشگاهی کمک خوبی در این مورد هستند.

فروشگاههای متوسطی که از نرم افزار فروشگاهی صرفا برای فروش استفاده می کنند، از این قابلیت بسیار مهم نرم افزار غافل هستند؛ توصیه می شود اقلا در خصوص برخی اقلام پر سرقت، از این قابلیت استفاده شود و با وارد کردن دقیق ورود و خروج آن کالاها، موجودی کنترل شود تا سرقت تشخیص داده شود. 

در هر حال باید توجه داشت که گیت فروشگاهی ابزاریست که نیاز به مدیریت ابزار دارد و مدیریت بیش از هر چیزی نیاز به اطلاعات دقیق دارد که نرم افزارهای فروشگاهی به شما می دهند. 

  • ۰
  • ۰

دزدگیر پوشاک

عملکرد دزدگیر پوشاک اساساً با  دزدگیر اماکن تفاوت دارد و بر خلاف دزدگیر اماکن که در مواقع تعطیلی فعال می شود، گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک در زمان های فعالیت فروشگاه لباس یا فروشگاه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. تماس: 09905679214

در خرید دزدگیر پوشاک به نکاتی باید توجه داشت که در مطالب قبلی از جلمه در مطلبی با عنوان برای پیشنهاد گیت فروشگاهی مناسب به مشتری .... برخی از آنها را برشمردیم و برخی را نیز در همین مطلب بیان می کنیم:

در صورتی که فروشگاه شما در برخی ساعت ها شلوغ می شود و فروش خوبی دارید، هرگز به دنبال سیستم های دست دوم و ارزان قیمت نروید، سارقین به گونه ای عمل می کنند که در دفعات بعدی هم بتوانند به مغازه شما سر بزنند و زمانی موفق به این کار می شوند که دزدگیر شما عملکرد صددرصدی نداشته باشد.

در خرید عجله نداشته باشید، حتما نمونه های مختلف را ببینید و با همکاران ما صحبت کنید؛ همکارانی که نقاط ضعفشان را هم صادقانه به شما بیان می کنند، بیشتر قابل اعتمادند.

اگر فروشگاه شما خیلی بزرگ هست، شاید داشتن یک گیت به عنوان زاپاس فکر بدی نباشد؛ در زمان های رونق بازار شما، همکاران ما هم مشغله بیشتری دارند و شاید نتوانند به سرعت مشکل گیت شما را حل کنند، میزان سرقتی که طی چند روز خرابی ممکن است، اتفاق بیفتد، شاید از قیمت یک دزدگیر پوشاک زاپاس بیشتر باشد. بخصوص اگر در شهرهای توریستی مستقر هستید که در تعطیلات هم فروشگاهتان دایر هست، حتما این کار را بکنید.

  • ۰
  • ۰

ارزان ترین تگ، تگ مستطیلی هست

امروزه قیمت تگ لباس به مساله مهمی تبدیل شده، بخصوص برای فروشگاههای بزرگ که مجبورند تعداد زیادی تگ خریداری کنند.

اگرچه اساسا این حرف صحیح هست که نسبت مبلغ تگ به کل سرمایه در هر حالتی عدد پایینی می باشد، ولی به دلیل اینکه خود عدد، عدد بزرگی هست، بسیاری از خریداران عمده تگ دزدگیر لباس تلاش می کنند ارزان ترین تگ را پیدا کنند.

در میان تگ های رایج، تگ مستطیلی ارزان ترین تگ گیت فروشگاهی هست ولی به لحاظ گیرایی، نسبت به تگ های صدفی و گلفی، تگ ضعیفی به حساب می آید و هرگز توصیه نمی شود. در یک فروشگاه بزرگ، میزان سرقتی که به دلیل استفاده از تگ های ارزان قیمت، ممکن هست اتفاق بیفتد، عدد قابل توجهی خواهد بود و مدیران آینده نگر سرمایه خود را با خریدهای غیر اصولی به خطر نمی اندازند.

خرید تگ دست دوم سالم نسبت به خرید تگ ارزان قیمت نو، ایده بهتری می تواند باشد ولی اشکال کار آنجاست که وجود ناخالصی در تگ دست دوم، چه به لحاظ فرکانس و چه به لحاظ خرابی تگ، امری رایج هست و ممکن هست نهایتا هزینه بیشتری به مالک فروشگاه لباس تحمیل کند. با این حال خوشبختانه ابزاری به اسم تگ تستر وجود دارد که می توان به وسیله آن، فرکانس وسلامت تگ ها را سنجید و تگهای غیر هم فرکانس را که با دزدگیر مغازه کار نمی کند، جدا کرد. 

 

  • ۰
  • ۰

نصب گیت فروشگاهی و دزدگیر پوشاک شامل سه بخش مهم می باشد؛ برقراری اتصالات، تنظیم پارامترهای مختلف از قبیل فرکانس مرکزی، پهنای باند حساسیت و فرکانس سوئیپ و... بخش سوم نصب فیزیکی دستگاه که عمدتا تصور می شود نصب گیت فقط همین هست.

اتصالات گیت نیز خود شامل اتصالات مربوط به تغذیه، خروجی و ورودی مدارهای مخابراتی، چراغ و... می باشد که در صورت رخ دادن برخی اشتباهات ممکن هست آسیب جدی به دستگاه وارد نماید. 

تنظیم فرکانس توسط ابزاری به نام تستر برد انجام می شود و در صورت نداشتن تستر توصیه می شود به هیچ عنوان پتانسیومترهای مربوطه دستکاری نشود. 

تغذیه بردهای دزدگیر پوشاک ولتاژ های پایینی می باشد که بسته به هر دستگاه خاص ممکن هست فرق کند که می توانید با ارسال عکس برد به شماره 09905679214 آن را استعلام کنید. (برای نصب و تعمیرات گیت فروشگاهی در کرج هم می توانید با شماره مذکور تماس بگیرید) 

آنتن های دزدگیر پوشاک به دلیل نقطه اتصال خاص آن گشتاور بالایی ایجاد می کنند و حتما لازم است از بولت های فلزی و یا پیچ و رولپلاک های خاص استفاده شود تا در صورت وارد شدن ضربه یا تکیه دادن دچار لقی و آسیب نشود.

 

  • ۰
  • ۰

بورس دزدگیر لباس و گیت فروشگاهی کجاست؟

گیت فروشگاهی همانند دیگر تجهیزات فروشگاهی همچون قفسه و رگال و بارکد و ... بورس خاصی ندارد و شرکت های گیت فروشگاهی اکثراً به صورت شرکتی و در واحدهای اداری مستقر هستند. 

در نبود بورس گیت فروشگاهی، برخی از فروشگاه های رگال و مانکن در حسن آباد، گیت فروشگاهی را هم جزو اقلام خودشان دارند و می فروشند ولی واقعیت مطلب این است که آنها به این موضوع کاملاً غیرتخصصی نگاه می کنند و صرفاً برای جوری جنس این کار را می کنند.

مشتری گیت فروشگاهی، در وهله اول نیاز به مشاوره دارد تا چیزی را بخرد که لازم دارد، خرید گیت گران قیمت که متناسب با فروشگاه مشتری نباشد، نه به نفع او خواهد بود و نه نفع صنف گیت.

 

  • ۰
  • ۰

در فاصله زمانی ده الی پنج سال پیش (زمان درج مقاله آذر 1398 می باشد) عمده تگ های صدفی، گلفی و... که در بازار ایران خرید و فروش می شدند، محصول کمپانی سنچوری چین بودند و فعالان مطرح حوزه گیت فروشگاهی همچون آرتان و آذرخش جنس خود را از این شرکت کاردرست چینی تهیه می کردند. شرکتهای مجری خوشنام هم عمدتا سنچوری را می شناختند و مشتری خود را توجیه می کردند که قیمت تگ صدفی و گلفی سنچوری نسبت به کیفیت آن مناسب هست و ارزش پرداخت را دارد. 

چندی بعد با افزایش قیمت دلار اختلاف قیمت تگ های سنچوری و غیر سنچوری به عدد قابل توجهی رسید ولی هنوز بسیاری از مجریان دزدگیر لباس هنوز تگ سنچوری می فروختند. 

در این بین شرکتهایی شروع به تولید تگ در داخل کشور کردند که هنوز فاصله زیادی با سنچوری داشتند و تگ هایشان کیفیت پایین تری داشت و شانس زیادی برای رقابت نداشتند؛ یا باید قیمت بسیار پایینی برای جنس خود تعیین می کردند و به سود کمتر قانع می شدند، یا باید چاره دیگری پیدا می کردند. 

یکی از این شرکتها که خود در تهران قرار داشت، راه بدی برگزید و اصول اخلاق حرفه ای را فدای موفقیت خود کرد. شرکت مذکور در ابتدا با وارد کردن تگ سنچوری و پخش آن به قیمت مناسب در ایران، خود را به عنوان پخش کننده تگ سنچوری مطرح کرد و تعداد بالایی از تگ مذکور را در بازار ایران فروخت. همزمان پروژه تولید انبوه تگ هم به نتیجه رسید؛ تگی که غیر از کیفیت، تمام خصایص ظاهری تگ سنچوری را داشت و حتی کارتن هایش هم کپی کارتن های سنچوری بود و برچسب کارتن ها هم هکذا.

آنچه انجام شده بود، یک کپی برداری دقیق و سواستفاده از شهرت یک کمپانی چینی بود. 

شرکت مذکور در ابتدا تلاش کرد تگ مذکور را به جای تگ سنچوری و به نام آن بفروشد که در مواردی هم موفق شد ولی زمانی که مجریان حرفه ای متوجه تفاوت در کیفیت شدند، دلایل مختلفی مطرح کرد؛ از جمله اذعان کرد که حاضر است قیمت کمتری دریافت کند، مشتریان چاره ای نداشتند. شرکت مذکور بقیه واردکنندگان تگ سنچوری را تقریبا از صحنه خارج یا وادار کرده بود که واردات کمتری انجام دهند.

بدین ترتیب کمپانی سنچوری به روشی غیرحرفه ای توسط بزرگترین مشتری اخیر خود زمین خورد و عمده سهم بازارش را از دست داد و معلوم نیست بتواند بر علیه سوءاستفاده مذکور اقامه دعوا کند یا نه. در نظر بگیرید که کمپانی مذکور به درخواست خریداران داخلی کارتن های خود را بدون نام خود به ایران صادر کرده بود!!! 

  • ۰
  • ۰

تگ عدسی

تگ عدسی که معمولا در رنگ های مشکی و نوک مدادی در بازار ایران یافت می شود، جزو کوچک ترین و جمع و جور ترین تگ های گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس به حساب می آید. تگ am عدسی و تگ rf عدسی هردو در باز وجود دارد ولی نوع rf این تگ بیشتر رواج دارد.

قدرت و گیرایی تگ عدسی در مقایسه با تگ های بزرگتر کمتر ولی در قیاس با تگ های هم اندازه کمتر هست. 

قیمت تگ عدسی هم کمی بالاتر از تگ های دیگر می باشد که دلیل عمده آن این است که تگ عدسی موجود در بازار ایران عمدتا محصول کمپانی سنچوری بوده و قیمت ها و کیفیت محصولات کمپانی سنچوری بالاتر می باشد. 

قابل ذکر است که علیرغم ابعاد کوچک تگ عدسی یا همان تگ مگا، سوزن این تگ هم اندازه دیگر سوزن ها می باشد و مشتریانی که نگران نخ کش شدن یا سوراخ شدن برخی لباس ها هستند، نمی توانند با این تگ نگرانی خود را رفع نمایند و باید راه حل های دیگر ما را مورد توجه قرار دهند.