گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
آرتا تک عرضه کننده درب اتوماتیک دوربین مداربسته دزدگیر اماکن گیت فروشگاهی (دزدگیر لباس) و .... در استان بوشهر، (بوشهر، جم ، کنگان، دیر، )
برای دریافت اطلاعات تماس با مدیر سایت تماس بگیرید.
  • ۱
  • ۰

شماره تماس برای خرید و فروش تگ دست دوم

 
تگ صدفی و گلفی RF دست دوم به قیمت 600 و 650 تومن موجود است (قیمت ها برای سال 1396 هست، الان قیمت ها متفاوت هست و هر از چندی موجود می شود)
تگ صدفی AM موجود است. تگ های مذکور کاملا خالص بوده و خربی و فرکانس قاطی ندارد(ما معمولاً تگ های دست دوم را بعد از خرید کنترل کیفی کرده و خرابها را جدا می کنیم&*)
 
تگ دست دوم شما را خریداریم
 
09905679214
 
بر خلاف گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس دست دوم و کارکرده که در حالت عادی توصیه نمی شود، خرید تگ دست دوم لباس، به شرطی که به لحاظ کیفیت و فرکانس و سالم بودن همه تگ ها، اطمینان داشته باشید، به نفع شما خواهد بود.
 
دلیل این امر آن است که تگ ها به ندرت در طول زمان دچار مشکل می شوند و در صورتی که عیب قبلی نداشته باشند، با خیال راحت می توانید از آنها استفاده کنید.

در صورت خرید تگ دست دوم، توصیه ما این است که حتما تعداد زیادی از تگ ها را به صورت تصادفی انتخاب کرده و در حالت های مختلف با دستگاه خود امتحان کنید. همچنین توصیه می کنیم چند تا از تگ ها را نیز شکسته و مدار داخلی را به لحاظ آب نخوردن و سالم بودن بررسی کنید. اخیرا مشاهده شده که تگهای خراب یا فرکانس قاطی در بعضی اگهی ها به فروش رسیده که در چنین حالتی، ضررهای غیر قابل جبرانی به خریدار وارد می گردد.



 
  • ۰
  • ۰

شهرهای شمالی ایران به دلیل توریستی بودن، بازار بسیار خوبی دارد و دارای فروشگاه های پوشاک بسیار بزرگی نیز می باشد.

خوشبختانه از قدیم همکاران و نمایندگان فعالی در این شهر در حوزه گیت فروشگاهی و دیگر سیستم های حفاظتی از قبیل دوربین مداربسته ، تجهیزات بارکد و ... فعالیت داشتند که یکی از آنها اقای مشهدی می باشد که در شهرهای نکا، بهشهر و ساری فعالیت بسیار خوبی دارد و به لحاظ پشتیبانی و ارائه خدمات سریع به مشتری کارنامه خوبی دارد، مشتریان عزیزی که در این شهرها به کسب و کار مشغول هستند، برای دریافت اطلاعات تماس اقای مشهدی لطفا تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

برد اسپایدر

برد اسپایدر یکی از بردهای بسیار رایج گیت فروشگاهی در بازار ایران می باشد که چینی بوده و توسط تولید کننده های مختلفی در چین تولید می شود.

بردهای مشابه دیگری نیز وجود دارند که ظاهری متفاوت دارند ولی در واقع همین برد اسپایدر هستند و برخی شرکت های ایرانی برای متفاوت بودن، ترجیح داده اند، از آنها استفاده کنند.

مدارت داخلی این برد لو رفته و با اندکی سرچ به راحتی پیدا می شود ولی ساختشان در داخل کشور باصرفه نیست و خرید از چین اقتصادی تر می باشد.

مزیت اصلی این برد، قیمت بسیار پایین آن می باشد و در صورتی که همکار حاضر به پرداخت مبلغی بالاتر باشد، سیستم های بسیار بهتری می توان جایگزینشان کرد.

  • ۰
  • ۰

در چند سال اخیر، منطقه آزاد تجاری ارس رشد خوبی داشته و با پذیرش مسافران بسیار از اقصی نقاط ایران و بخصوص تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان، بازار و مغازه هایش نیز توسعه پیدا کرده اند.

یکی از دوستان و همکاران خوب ما نیز در این شهر در زمینه گیت فروشگاهی و دوربین مداربسته و دیگر سیستم های حفاظتی فعالیت دارد و برای عرضه گیت فروشگاهی پروسک، اسپینر، اسپایدر و دیگر برندهای دزدگیر فروشگاهی و همچنین تجهیزات جانبی دزدگیر لباس همچون تگ، لیبل، مگنت، لنیارد و بند کیف و کفش و ... آمادگی دارد.
یکی دیگر از دوستان بسیار قدیمی نیز پس از فعالیت در شهرهای دیگر، در حال حاضر در شهر خوی کار می کند و به لحاظ فنی بسیار وارد هست.

به دلایل پیش گفته از ذکر اسم و آدرس ایشان معذوریم ولی در صورتی که با شماره تلفن های مرند، جلفا، علمدار و دیگر شهرهای اطراف تماس بگیرید، با افتخار شماره تماس ایشان را عرض خواهیم کرد.

  • ۰
  • ۰

اس ویژن s.vision

اس ویژن ، svision یا s.vision مارک دوربین مداربسته cctv می باشد، که چند سالی هست در ایران پخش می شود و سبد کالایی نسبتاً کاملی دارد، دوربین های AHD، IP و ...، دی وی آر، ان وی آر، تجهیزات جانبی دوربین و ...

برای دریافت پایین ترین لیست قیمت همکاری این مارک با ما تماس بگیرید.
سرهسهخد


  • ۰
  • ۰

برای پیشنهاد گیت فروشگاهی مناسب به مشتری نکات زیر را در نظر داشته باشید.

1- صنف مشتری گیت فروشگاهی  و اقلام موجود در فروشگاه و بررسی آنها به لحاظ اندازه و فیزیک ظاهری ، جنس (فلزی و غیر فلزی بودن)،  قیمت و ...
فیزیک ظاهر اقلام تعیین کننده تکنولوژی و نوع تگ یا لیبل می باشد. اطلاعات بیشتری برای گیت فروشگاهی متناسب با اصناف

2- دکوراسیون فروشگاه
توجه داشته باشید که گیت فروشگاهی یکی از اجزای دکوراسیون فروشگاه محسوب می شود؛ محصولی پیشنهاد دهید که علاوه بر کیفیت بالا، به لحاظ ظاهر با دیگر اجزای داخلی فروشگاه هماهنگ باشد و بر زیبایی دکوراسیون بیفزاید. (البته این موضوع در هیچ حالتی اولویت اول نخواهد بود و کارکرد فنی دستگاه دراولویت اول قرار دارد؛ محصول زیبا و ناکارآمد به کار مشتری نخواهد آمد)
نکته دومی که دکوراسیون فروشگاه به ما گوشزد می کند، اندازه خروجی و مناسب ترین محل برای نصب گیت می باشد. پیشنهاد می شود در کارهای اولتان، از همکاران باتجربه تر مشاوره بگیرید.
3- با مشتری در خصوص مبلغی که می تواند برای گیت فروشگاهی هزینه کند، صحبت کنید و سعی کنید اطلاعات دقیقی بگیرید؛ همه دوست دارند هزینه پایین پرداخت کنند ولی نه پس از اینکه اطلاعات دقیقی در مورد محصولات دریافت کنند.
4- میزان سرقت و دله دزدی
این موضوع بیشتر در تصمیم گیری برای میزان هزینه تأثیر گذار هست؛ در فروشگاه هایی که سرقت یک مسأله موردی می باشد، نیازی به هزینه های بالا نیست ولی در فروشگاهی که درصدی از سود را برای جبران سرقت در نظر گرفته اند، قیمت عامل تعیین کننده ای محسوب نمی شود و بهترین گیت فروشگاهی باید تهیه شود.

5-  تجربه
تجربه مهم ترین چیزی هست که در اجرای گیت فروشگاهی مورد نیاز هست، اگر خودتان فکر می کنید، تجربه کافی ندارید، حتماً با یک مشاور با تجربه، مشورت کنید. ریزه کاری ها بسیار است.

 

  • ۰
  • ۰

تگ لیپو

تگ لیپو در واقع همان تگ پنسیل یا قلمی هست و بیشتر با تکنولوژی am می باشد. به دلیل بلندتر بودن فریت این تگ کیفیت و گیرایی بالاتری دارد.

  • ۰
  • ۰

تگ گلفی

تک گلفی به لحاظ ظاهر شبیه تگ صدفی هست ولی سطح تگ همانند توپ گلف می باشد. قطر تگ های گلفی اکثرا حدود شش و نیم سانتی متر می باشد.

با توجه به بزرگ تر بودن تگ گلفی و امکان قرار دادن مدارهای بزرگ تر در داخل تگ، این تگ می تواند گیرایی بالاتری داشته باشد. (به شرطی که واقعا مدار بزرگ تری قرار داده شود)

تنها محدودیت تگ گلفی اندازه بزرگ آن می باشد و برای لباس های کوچکتر چندان جالب نیست.

  • ۰
  • ۰

تگ صدفی

تگ صدفی در طی دهه اخیر در بین پوشاکی ها بیشتر از دیگر تگ ها رایج شده است که دلایل آن، اندازه مناسب، ظاهر ساده، امنیت بیشتر نسبت به تگ های پین خور همانند تگ مستطیلی و دایره ای، قیمت مناسب، تنوع فرکانسی بالا و .. بوده است.

در حال حاضر تگ صدفی با کیفیت های متفاوت در بازار موجود است و قیمت تگ صدفی بستگی به فرکانس و کیفیت آن دارد و تگ AM صدفی گران تر می باشد.


کیفیت این تگ به کیفیت پلاستیک به کار رفته، نوع و کیفیت پین، کیفیت مدار داخلی، نوع مونتاژ و برخی ریزه کاری های دیگر بستگی دارد و تشخیص آن اندکی دشوار بوده و خرید از مراکز معتبر بهترین روش تهیه جنس مرغوب می باشد.