گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت تگ لباس

قیمت تگ دزدگیر لباس


تگ لباس، یکی از معدود کالاهایی است که در طول ده سال گذشته، نسبت به کالاهای دیگر، تغییر بسیار اندکی داشته است.
به طور مثال، در سال 1388 که قیمت دلار زیر هزار تومن بود، قیمت تگ صدفی  برای مغازه دار چهارصد تومن بود و الان که قیمت دلار پنج هزار تومن را رد کرده است، قیمت این تگ هنوز به هزار تومن نرسید است، یعنی کمتر از دو و نیم برابر تغییر با وجود تغییر شش برابری قیمت دلار.

البته تگ های ارزان تری هم وجود دارد که قیمتشان حدود چند صد تومن می باشد که در برخی از فروشگاه ها، ممکن است جواب کار را بدهد.
  • ۰
  • ۰

مگنت لباس

مگنت معادل انگلیسی آهنربا هست و با توجه به اینکه جدا کننده های اکثر تگ های دزدگیر لباس، آهنرباهای قوی و خاصی می باشند، در صنف دزدگیر فروشگاهی، منظور از مگنت، همان جداکننده آهنربایی می باشد.
البته بعضاً برای تگ های گیت فروشگاهی نیز همین اصطلاح را استفاده می کنند که صحیح نمی باشد.

مگنت تنوع چندانی ندارد و قیمت آن بستگی زیادی به قدرت آن دارد که البته شرکتهای معتبر ترجیح می دهند مگنت قوی تری کار کنند تا به خاطر چند ده هزار تومن کل سیستمشان زیر سوال نرود. 

فروش تکی مگنت ها با ملاحظات خاصی صورت می گیرد؛ در واقع ما باید مطمئن شویم که مگنت برای استفاده در فروشگاه های لباس خریداری می شود.

  • ۰
  • ۰
تأثیر نوسان قیمت دلار بر قیمت های گیت فروشگاهی

در حدود سال 1390 که نوسان دلار قبلی اتفاق افتاد، قیمت های تگ و لیبل و گیت فروشگاهی چینی، نسبت به تغییر دلار، تغییر چندانی نداشت، دلیل این امر حاشیه سود بسیار بالایی بود که در آن زمان وجود داشت و شرکت ها را قادر ساخت بدون تغییر قابل توجه قیمت، این موضوع را کنترل کنند. البته این موضوع نیز قابل ذکر هست که در آن زمان بازار گیت فروشگاهی به دلیل ورود تازه کاران بسیار، بسیار رقابتی شده بود و شاید اگر افزایش قیمت دلار اتفاق نمی افتاد، قیمت های گیت و تگ و ... کاهش پیدا می کرد.
این موضوع برای محصولات اروپایی کمتر صادق بود و بسیاری از محصولات اروپایی به این ترتیب بازار خود را در ایران از دست دادند که از آن میان می توان به کراسپوینت اشاره کرد. تگ سنچوری چینی نیز به داستان مشابهی گرفتار شد و بازار داخل را به تگ های درجه دو و سه چینی واگذار کرد.
اسفند نود و شش و فروردین نود هفت، حکایت متفاوتی دارد؛ در حال حاضر حاشیه سود بالا وجود ندارد و شرکت ها نخواهند توانست، بدون افزایش قیمت، سود معقول خود را حفظ کنند و قیمت ها به شدت افزایش پیدا خواهد کرد (اگر تا حالا نکرده باشد)

تولید کننده های داخلی نیز، تا حدودی مجبور به افزایش قیمت خواهند شد و اگر در اوایل سال، این کار را نکنند، در تیرماه که بازار گیت، رونق پیدا می کند، این کار را انجام خواهند داد.