گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

الکتروفنس، فنس الکتریکی، دیوار الکتریکی یا حصار الکتریکی، حصاری است که بر اساس بازدارندگی ولتاژ کار می کند.
در این روش، سیم های فولادی با فاصله حدودا ده الی بیست و پنج سانتی متر و به صورت موازی دور تا دور مکان حفاظت شده، کشیده می شود. (بدون فاصله از زمین یا بر روی دیوار) این سیمها دارای ولتاژ الکتریکی هستند و در صورت برخورد انسان یا حیوان، ایجاد شوک می کنند.
در الکتروفنس های جدید، ولتاژ مذکور علیرغم بالا بودن، دائمی نبوده و صرفاً در کسر بسیار کوچکی از ثانیه، ولتاژ مذکور برقرار می شود؛ بنابراین هیچ خطر جانی نداشته و صرفاً ایجاد درد کرده و معارض را منصرف می کند.

همچنین در سیستم مذکور، در صورت قطع شدن سیم ها هشدار داده شده می شود.

برای اطلاع از قیمت و نحوه همکاری با ما همراه باشید.

 

  • ۰
  • ۰

AM و RF دو تکنولوژی عمده گیت های فروشگاهی به شمار می روند و در واقع تفاوت اصلی این دو، در ماهیت کارکردشان هست. (همانند تفاوت بین لامپ رشته ای و لامپ فلوئورسنت)

تفاوت دیگر این دو تکنولوژی، شکل و ظاهر لیبل های آنها می باشد که باعث می شود که هر کدام در مواردی مناسب ترین یا تنها گزینه باشند. لیبل های آر اف در ابعاد چند سانت در چند سانت بوده و حالت کاغذی دارند و بسیار نازک هستند ولی لیبل های ای ام در ابعاد یک سانت در چهار سانت ارائه شده و دارای ضخامتی در حدود یک میلی متر می باشند؛ نتیجه آنکه مثلا در کتابفروشی ها تکنولوژی ار اف مناسب بوده و آن یکی به کار نمی آید. مثالهای دیگری از همین دست نیز وجود دارد که در فرصتهای آتی به آنها خواهیم پرداخت.

دیگر تفاوت این دو تکنولوژی کارکردشان در کنار فلزات می باشد؛ گیت AM در مقایسه با گیت RF سازگاری بیشتری با فلز دارد و تگ و لیبل AM در صورت مجاورت با فلز دیرتر از کار می افتد.

به لحاظ نقطه کور و تیز عمل کردن نیز تکنولوژی AM بهتر کار می کند.