گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آنتن های گیت فروشگاهی پروسک، سیگما و نیز دیگر آنتن ها، به صورت ایستاده و بر روی زمین نصب می شوند، به همین دلیل ممکن است گشتاور زیادی پیدا کنند و به اصطلاح تاب بخورند و در مقابل ضربات و تکیه دادن مقاومت کمی داشته باشند.

به همین دلیل، نحوه نصب آنتن بر روی زمین بسیار مهم بوده و هرچقدر که از پیچ رو رولپلاک های محکم و حرفه ای تری استفاده شود، کار نصب بی عیب و نقص بوده و کمتر دچار مشکل می شود.

گاهاً از رولبرد هم به جای پیچ رولپلاک استفاده می شود ولی در این حالت باید توجه داشت که اولا، زمین باید تا عمق ده سانتی متر کاملا سفت و بتنی باشد و همچنین باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که در صورت انصراف از نصب یا تغییر مکان آنتن، پیچ های رولبرد را باید ببریم و امکان درآوردن آنها از زمین وجود ندارد.

 

 

  • ۰
  • ۰

باز کردن آلارم لباس 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از خرید یک لباس متوجه بشید که تگ دزدگیر لباس بر روی کالا جا مانده و حتی هنگام عبور از چیت فروشگاهی هم صدای چیت درنیامده، در چنین حالتی توصیه ما این است که به جای پیدا کردن ترفند باز کردن دزدگیر لباس در خانه، در صورت داشتن فاکتور حتما با مدیر فروشگاه تماس گرفته و موضوع را به او اطلاع دهید تا به نحوی این مشکل را که خودشان مسئول آن هستند، حل کنند. 

در غیر اینصورت به یک فروشگاه مجهز به دزدگیر لباس یا چیت فروشگاهی مراجعه کنید با طرح مشکل و ارائه فاکتور از ایشان بخواهید تا تگ را باز کنند، چرا که کندن دزدگیر لباس بدون آسیب رساندن به لباس، کار راحتی نیست. 

در صورتی که نمی توانید اثبات کنید که جنس مورد نظر را خریداری کرده اید، مراجعه به فروشگاه های ناشناس ممکن است منجر به سوتفاهم گردد و ما توصیه نمی کنیم.

طرز باز کردن دزدگیر لباس در خانه و منزل

باز کردن تگ های دزدگیر لباس بدون داشتن جدا کننده های مخصوص، کار راحتی نیست و حتی اگر راهش را هم بدانید ممکن است نتوانید کار را تمیز انجام دهید و ممکن است به لباس آسیب وارد کنید، گول آموزش های برخی سایت ها و ویدئوهای نامعتبر را نخورید، بسیاری از آنها برای جذب ویزیتور سایت نوشته شده هست، دقیقاً مثل ما که این مطلب را برای جذب شما دوست عزیز نوشته ایم و حتی چیت فروشگاهی را هم الکی در آن گنجانده ایم (توضیح ترفندهای باز کردن تگ گیت فروشگاهی، با رسالت حرفه ای ما سازگار نیست )

نهایتاً اگر هیچ چاره ای پیدا نکردید، با ما تماس بگیرید، در صورتی که شواهدی مبنی بر خرید دارید، یا فروشنده لباس حرف شما را تایید کند، ما شما را به نزدیک ترین فردی که دارای مگنت جدا کننده می باشد، معرفی می کنیم و در حالتهای خیلی خاص ممکن هست ترفند باز کردن دزدگیر کار را برایتان توضیح  دهیم.

 

تاریخچه عجیب و مختصر بارکد

تاریخچه بارکد اولیه

  • ۰
  • ۰

تگ x40

تگ x40  که بیشتر در رنگ طوسی و شیری رایج می باشد، جزو تگ های ریز به حساب آمده و برای فروشگاه های روسری، لباس زیر، لباس کودک و ... می تواند کاربرد داشته باشد.

این تگ به دلیل کوچکی نسبت به تگهای صدفی و گلفی، گیرایی کمتری دارد.


تگ x40 غالبا در فرکانس هشت و دو و یا نهایتاً چهار و هفت وجود دارد و به همین دلیل با گیت های سیگما و ایمن موج و استون سازگار نیست ولی با گیت های هشت و دو پروسک (prosec) ، اسپینر، اسپایدر، امرسک، کراسپوینت، نداپ، گیت وی به شرط نصب و تنظیم در شرایط صحیح، کار می کند.


  • ۰
  • ۰
قبل از پیشنهاد یک سیستم مناسب برای طلا و جواهر فروشی ها به محدودیت هایی که در این فروشگاه ها داریم، باید اشاره کنم:

1- طلافروشی ها معمولا کوچک بوده و ویترین دقیقا در کنار خروجی فروشگاه قرار دارد، به همین دلیل لیبل های الصاقی به اجناس ویترین ممکن است باعث بوق کاذب شود
2- ابعاد لیبل های RF و AM و حتی EM نسبت به بسیاری از طلاجات بزرگ بوده و امکال الصاقشان وجود ندارد

3- لیبل های RF و AM در صورت الصاق مستقیم بر روی فلزات کار نخواهد کرد

4- ضریب امنیت مد نظر طلافروشی ها بسیار بالاتر از فروشگاههای لباس بوده و انتظار مشتریان این صنف به سختی قابل براورده شدن می باشد.
  • ۰
  • ۰

قیمت مدلهای مختلف دزدگیر فروشگاهی، اعم از پروسک، سیگما، ایمن موج، اسپینر، امرسک، کراسپوینت و ... متفاوت است و در صورتی که دسترسی به فرد مورد اعتمادی نداشته باشید و یا خود اطلاعات کافی در این مورد نداشته باشید، نخواهید توانست نسبت به قیمت مناسب اطمینان حاصل کنید.

نکاتی که در قیمت گیت فروشگاهی مؤثر هست، عبارت است از

1- نوع تکنولوژی RF ، AM یا EM بودن گیت فروشگاهی. در کل گیت های RF ارزان تر می باشند.(بهتر است قبل از هر اقدامی نسبت به نوع تکنولوژی مناسب برای فروشگاه خودتان مشاوره های لازم را دریافت کنید تا متحمل هزینه بی مورد نشوید و یا خرید نامناسب انجام ندهید)

2- ایرانی یا خارجی بودن گیت

گیت فروشگاهی نیز همانند بسیاری از کالاهای دیگر، در صورتی که از خارج وارد شده باشد، بخشی از قیمت آن به دلیل هزینه های انتقال، ترخیص و سود واسطه ها خواهد بود و به همین دلیل، قیمت گیت های ایرانی به نسبت کیفیت آن پایین می باشد.
همچنین باید توجه داشت که گیت های چینی به دلیل قیمت تمام شده پایین در مبدا می تواند قیمت پایین تری داشته باشد که البته این موضوع رابطه مستقیم با کیفیت محصول نیز دارد

3- مارک و برند گیت فروشگاهی
این نکته نیاز به توضیح زیادی ندارد، سیاست شرکت ها، قیمت تمام شده، تعداد واسطه و ... همگی عوامل موثری هستند،

 

  • ۰
  • ۰

اولین سفری که به اهواز داشتم، دانشجو بودم ولی دومین سفرم برای پیدا کردن همکار جدید در حوزه گیت فروشگاهی بود. همان ساعت های اول بود که یکی از شرکت های حفاظتی یک گیت خرید و شرط کرد که صبر کنم تا گیت برسد و خودم نصب کنم.

تعداد شرکت های فعال در اهواز کلا نسبت به تعداد مشتریان گیت فروشگاهی در این شهر کمتر می باشد و بسیاری از اهوازی های عزیز، مجبور می شوند از شرکت های تهرانی خرید کنند.

این قضیه تا حدودی در مورد دیگر شهرهای استان خوزستان همچون، آبادان، اندیمشک، خرمشهر، بهبهان نیز صادق است و خوزستانی های عزیز انتخاب زیادی متاسفانه ندارند

 

با این حال مفتخرم اعلام کنم که بنده در برخی از شهرهای استان خوزستان همکاران خوب و باسابقه ای دارم که در صورت نیاز، اطلاعاتشان را به مشتریان عزیز اعلام می کنم. برای دریافت شماره تماس همکاران خوزستانی لطفا در قسمت نظرات، پیام دهید.

  • ۰
  • ۰

اردکان یزد نخستین شهرستانی بود که من ده سال پیش تعدادی گیت فروشگاهی برای یکی از همکاران فعال در حوزه سیستم های حفاظتی در این شهرستان ارسال کردم تا دزدگیر لباس را در سبد محصولات خود قرار دهند. چندی بعد با یکی از دوستان یزدی نیز کار را شروع کردیم و شخصا اولین گیتی را که خریداری کردند، خودم برای مشتریشان نصب کردم. مارال چرم نام اولین مشتری ایشان بود. 

هنوز هم دوستان خوبی در این شهر دارم که می توانید گیت ما را از آنها تهیه کنید ولی قول نمی دهم که خودم بتوانم برایتان نصب کنم. 
 

  • ۰
  • ۰

پسورد سیگما

گیت های فروشگاهی سیگما پس از مدتی کار کردن، برای ادامه کار نیاز به وارد کردن پسور یا رمز عبور دارند و در این حالت، مشتری باید با نصاب گیت فروشگاهی تماس گرفته و قضیه را به او اطلاع دهد. در صورتی که مشتری هیچ حساب کتابی با فروشنده نداشته باشد، مجری گیت وظیفه دارد که مشکل را حل کند.

در صورتی که شما مالک گیت فروشگاهی سیگما هستید و به هر دلیلی به فروشنده دسترسی ندارید، با ما تماس بگیرید تا در صورت امکان مشکل شما را حل کنیم.

همچنین خریداران گیت فروشگاهی کارکرده و دست دوم سیگما توجه داشته باشند که این موضوع را با فروشنده حل کنند و مطمئن باشند که در صورت بروز این مسأله، مشکلی وجود نخواهد داشت.

  • ۰
  • ۰

در صورتی که عرض خروجی بیشتر از 120 سانتی متر باشد، مجبوریم خروجی را محدود کنیم و یا در صورت امکان، سه آنتن، چهار آنتن یا بیشتر نصب کنیم.

برای نصب سه آنتن می توان از دو عدد برد گیرنده و یک فرستنده یا برعکس استفاده کرد.

مزیت دو عدد برد فرستنده، این است که در این حالت، چون برد گیرنده در وسط قرار خواهد گرفت، نویز کمتری روی آن می افتد و گیرایی دستگاه بهتر خواهد شد ولی مشکل این حالت آن است که دو عدد فرستنده را باید باهم سنکرون کنیم تا تداخل به وجود نیاید.

حالت دو گیرنده نیز این امتیاز را دارد که نصبش راحت بوده و نیز به دلیل وجود بیزر در گیرنده ها، در صورت خروج تگ، مشخص می شود که از کدام خروجی تگ خارج شده است.

  • ۰
  • ۰

سیم بین دو آنتن

در گیت های فروشگاهی RF سیم بین دو آنتن، صرفاً برق یکی از بردها را تأمین می کند، به همین دلیل در خیلی از موارد با خرید دو عدد منبع تغذیه می توان برق هرکدام را مستقلا تامین کرد و در این حالت نیازی به سیم بین دو آنتن نیست و مجبور نیستیم بین دو آنتن گرده ماهی استفاده کنیم و به این ترتیب از زیبایی فروشگاه کاسته نمی شود و گیت فروشگاهی پروسک مشکلی برای نظافت فروشگاه ایجاد نمی کند.

البته شایان توجه می باشد که سیم بین دو آنتن را معمولاً نمی توان از بالای انتن ها رد کرد و باید کف زمین بین دو آنتن باشد که علیرغم اینکه ساده به نظر می رسد، کاری ظریف و دارای قلق هست.