گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سیستم های حفاظت فروشگاهی با اسامی و اصطلاحات مختلفی رایج هستند از بین اصطلاحات به کلمات زیر می توان اشاره کرد.

 

گیت فروشگاهی، دزدگیر لباس، دزدگیر فروشگاهی، دزدگیر پوشاک، گیت مغازه، دزدگیر مانتو، گیت دزدگیر برای پوشاک، گیت ضد سرقت، گیت دزدگیر، گیت لباس و ... همگی اصطلاحاتی هستند که مشتریان ما گیت را به این اسم می شناسند.

 

  • ۰
  • ۰

گیت فروشگاهی کارکرده

بعلاوه سیصد تگ و مگنت جداکننده کلا یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومن (خرداد 1396)

قیمت به روز در آبان 1402 شش میلیون و پانصد هزار تومن

در بسیاری از موارد، صرف نصب یک گیت فروشگاهی (از هر نوعی) باعث می شود که بسیاری از سارقان، وارد فروشگاه شما نشوند. (برای چنین حالتی، گیت های بسیار ارزان تری داریم ) ولی در کل، توصیه ما این است که گیت فروشگاهی نو و با گارانتی معتبر و تکنولوژی روز تهیه شود، چرا که گیت فروشگاهی دقیقاً باید نسبت به محیط تنظیم شود و ممکن است نتوانید در صورت خرید گیت کارکرده آن را در محیط نصب کنید ولی با این حال اگر هنوز میخواهید دستگاه دست دوم تهیه کنید، توصیه می کنیم با شرط نصب و یک دوره گارانتی ولو خیلی کوتاه باشد که گاهی اوقات چنین گیت هایی در شرکت ما موجود هست.
مزیت این خرید آن است که فروشنده خود دانش کافی در مورد نصب و خدمات دارد و در صورتی که دستگاه دست دوم عیبی داشته باشد، متحمل هزینه های سنگین نخواهید شد.

با این حال این را هم بگویم که خودم بعضی وقتها از قیمت بسیار پایین بعضی گیت های اروپایی که در دیوار آگهی شده است، شگفت زده می شوم و به همین دلیل نمی توانم صددرصد توصیه کنم که بی خیال آگهی های دیوار شوید
 

  • ۰
  • ۰
با توجه به سیستم امانی کتابخانه ها، عمدتاً گیت فروشگاهی EM استفاده می شود ، علت امر ان است که لیبل های EM به دفعات قابلیت اکتیو و دی اکتیو شدن دارند ولی در بعضی جاها به دلیل هزینه بالای گیت EM این کار مقدور نیست.
راه حل دیگری که خیلی توصیه نمی شود، این است که گیت RF نصب شود و لیبل ها همیشه فعال باشند ولی موقع خروج کتابها قبل از خروج عضو توسط نگهبانی که در کنار گیت قرار دارد، اخذ و کنترل شود و پس از خروج عضو، کتابها از کناره عبور داده شده و تحویل گردد.
لازم به ذکر است که گیت های AM به دلیل لیبل های نامناسب برای کتاب، توصیه نمی شوند
  • ۰
  • ۰

پروسک چیست؟

پروسک چیست؟

prosec از دو بخش pro مخفف Product و sec مخفف security تشکیل شده و یک برند سیستم های حفاظتی فروشگاهی می باشد.
 
در گذشته گیت های پروسک فقط از تکنولوژی RF بهره می بردند ولی در حال حاضر پروسک تکنولوژی AM را نیز ارائه کرده است.

این برند در حال حاضر صرفاً بر روی آنتن ها حک می شود و هنوز تجهیزات جانبی از قبیل تگ، مگنت، لیبل، لنیارد (بند کیف و کفش) و ... با این مارک ارائه نشده است که در صورت ارائه از سوی شرکت پارس افزار خبر خوبی برای مشتریان وفادار این برند خواهد بود. 

تولید کننده این برند از دوستان هست، در صورت نیاز به خدمات، خرید و ... با ما تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم.