گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

  • ۰
  • ۰

ارزان ترین تگ، تگ مستطیلی هست

امروزه قیمت تگ لباس به مساله مهمی تبدیل شده، بخصوص برای فروشگاههای بزرگ که مجبورند تعداد زیادی تگ خریداری کنند.

اگرچه اساسا این حرف صحیح هست که نسبت مبلغ تگ به کل سرمایه در هر حالتی عدد پایینی می باشد، ولی به دلیل اینکه خود عدد، عدد بزرگی هست، بسیاری از خریداران عمده تگ دزدگیر لباس تلاش می کنند ارزان ترین تگ را پیدا کنند.

در میان تگ های رایج، تگ مستطیلی ارزان ترین تگ گیت فروشگاهی هست ولی به لحاظ گیرایی، نسبت به تگ های صدفی و گلفی، تگ ضعیفی به حساب می آید و هرگز توصیه نمی شود. در یک فروشگاه بزرگ، میزان سرقتی که به دلیل استفاده از تگ های ارزان قیمت، ممکن هست اتفاق بیفتد، عدد قابل توجهی خواهد بود و مدیران آینده نگر سرمایه خود را با خریدهای غیر اصولی به خطر نمی اندازند.

خرید تگ دست دوم سالم نسبت به خرید تگ ارزان قیمت نو، ایده بهتری می تواند باشد ولی اشکال کار آنجاست که وجود ناخالصی در تگ دست دوم، چه به لحاظ فرکانس و چه به لحاظ خرابی تگ، امری رایج هست و ممکن هست نهایتا هزینه بیشتری به مالک فروشگاه لباس تحمیل کند. با این حال خوشبختانه ابزاری به اسم تگ تستر وجود دارد که می توان به وسیله آن، فرکانس وسلامت تگ ها را سنجید و تگهای غیر هم فرکانس را که با دزدگیر مغازه کار نمی کند، جدا کرد. 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی