گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیبل RF

لیبل RF که معمولا در ابعاد چهار سانتی متر در چهار سانتی متر رایج است، در فروشگاه های کتاب، پلاسکو، فروشگاه های مواد غذایی و .. کاربرد دارد. 

متصدی صندوق لیبل های اجناس فروخته شده را به وسیله خنثی کننده RF، خنثی کرده و جنس را به مشتری تحویل می دهد.

 

 

تا پیش از افزایش قیمت دلار، قیمت مصرف کننده لیبل بین پنجاه الی شصت تومن با توجه به کیفیت و مسائل دیگر متغیر بود ولی در حال حاضر قیمتش نسبت به افزایش قیمت دلار، تغییر بیشتری داشته است که ظاهرا به دلیل نبود جنس در بازار می باشد. 

 

 

 

  • ۰
  • ۰

تگ دزدگیر

تگ و دزدگیر لباس، محصولاتی هستند که هرچقدر مشتری با اطلاعات فنی بیشتر نسبت به خریدشان اقدام کند، استفاده بهتری از آنها خواهد برد و با مشکلات کمتری درگیر خواهد شد.

اولین نکته مهم این است که کدام تکنولوژی مناسب فروشگاه شما می باشد؛ AM یا RF ؟ مطالب دیگر سایت می تواند اطلاعات خوبی در اختیارتان بگذارد ولی بهترین راه دریافت مشاوره از یک کارشناس مطمئن می باشد.

دومین نکته، بحث هزینه می باشد؛ اینکه شما چقدر بودجه برای این کار می توانید در نظر بگیرید، اگر از ما می پرسید، بحث هزینه را بگذارید برای آخر کار، اگر از اول بخواهید با هزینه مشخصی اقدام به خرید گیت و تگ دزدگیر بکنید، شاید بعداً پشیمان شوید.

سومین نکته، انتخاب شرکت مناسب می باشد؛ انتخاب شرکت مناسب در درجه اول از بابت اطمینان از ارائه خدمات و در درجه دوم از بابت قیمت مناسب و منصفانه اهمیت دارد. ما دوست داریم، مشتری مان قبل از ما با همکاران دیگر صحبت کرده باشد.

چهارمین نکته،  تناسب گیت با دکوراسیون فروشگاه می باشد. اگرچه از نظر ما و همکاران ما، کیفیت دستگاه در درجه اول اهمیت قرار دارد، ولی به هر حال با توجه به اینکه آنتن های دزدگیر فروشگاهی، در ورودی فروشگاه قرار دارند، زیبایی و تناسبشان با دکوراسیون فروشگاه بی اهمیت نیست. به نظر ما بهتر است قبل از خرید به محل شرکت فروشنده مراجعه فرمایید، و آنتن ها را از نزدیک مشاهده کنید. 



  • ۰
  • ۰
ما در شهر نیشابور گیت های زیادی نصب کردیم که عمدتاً به واسطه همکاران عزیز بوده ولی متاسفانه هیچکدام برند اصلی ما نبوده است، با توجه به اهمیت نصب اولین گیت اسپینر در نیشابور، همکار یا مشتری عزیزی که از این شهر اقدام به خرید گیت بکند، از ده درصد تخفیف ویژه این شهرستان برخوردار خواهد بود.
  • ۰
  • ۰

نصب گیت دزدگیر فروشگاهی شامل دو مرحله اصلی می باشد؛

مرحله اول که تقریبا در تمام گیت ها کم و بیش به یک نحو می باشد، نصب فیزیکی و برقراری صحیح اتصالات می باشد که در ادامه به توضیح آن می 

پردازیم و انشالله در فایل های آموزش تصویری گیت نیز گنجانده خواهد شد.

اکثر آنتن های گیت فروشگاهی به صورت عمودی بر روی زمین نصب می شوند؛ به این صورت که به وسیله پیچ و رولپلاک یا رولبرد از طریق دو یا چهار سوراخ که بر روی کفی آنتن تعبیه شده، به زمین متصل و فیکس می شوند. (پیشنهاد می شود که سوراخ کاری زمین پس از برقراری اولیه اتصالات و اطمینان از عملکرد صحیح گیت انجام شود تا در صورت جواب ندادن دستگاه، کف فروشگاه خراب نشود.)

در این مرحله از نصب گیت فروشگاهی یعنی قبل از سوراخ کاری و تست دستگاه قبل از فیکس کردن آن بر روی زمین، دقت داشته باشید که تمامی لوازم برقی فروشگاه و چراغ های برق، روشن باشند تا نسبت به عملکرد صحیح دستگاه در حالت حداکثر نویز مطمئن شوید.

توجه فرمایید که نصب گیت در پاساژها در روزهای تعطیل ممکن است با همین مشکل روبرو شود.

معمولا پیچ و رولپلاک مناسب همراه گیت ارسال می شود ولی در هر صورت بهتر است از بهترین پیچ و رولپلاک استفاده شود، چرا که با توجه به طول آنتن ها، گیت گشتاور زیای تولید می کند و ممکن است انتن تاب بخورد و یا با کمترین ضربه دچار مشکل شود.


اگر گیت به صورت دو یا چند آنتن نصب شود، به احتمال قوی نیاز به سیم بین دو انتن خواهد بود، لازم است این سیم ها از کف زمین و با کوتاهترین فاصله عبور داده شود، طولانی کردن مسیر سیم بین دو آنتن باعث نویز گرفتن دستگاه و اختلال جدی در کار گیت فروشگاهی خواهد شد. 


این مطلب به زودی تکمیل می شود، برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.


  • ۰
  • ۰
هموطنان کرمانی برای دریافت مشاوره تخصصی و احیاناً خرید گیت دزدگیر فروشگاهی می توانند با آقای امیری تماس بگیرند.
09135267968 
  • ۰
  • ۰


افزایش قیمت دلار و سخت تر شدن واردات، تنها در بازار گیت فروشگاهی تأثیر نداشته و اکثر بازارها هرکدام به نحوی از این مسأله متأثر بوده اند.

اجناس و کالاهای خارجی، تقریبا همسان با افزایش قیمت ارز، گران تر شده اند و کالاهای داخلی نیز به دلیل افزایش قیمت تمام شده، با کمی فاصله زمانی، از همین روند پیروی کرده اند.

در بازار گیت فروشگاهی، قیمت اقلام مصرفی همانند تگ و لیبل، تقریبا دو برابر شده  و قیمت گیت های چینی و اروپایی نیز تقریباً افزایش قیمت شدیدی داشته است ولی با این حال هنوز شرکت های ایرانی تولید کننده گیت، افزایش قیمت چندانی نداشته اند و به طور مثال گیت اسپینر، هیچ افزایشی نداشته که این مسأله باعث شده، اختلاف قیمت گیت اسپینر با گیت های چینی کمتر شده و مشتریان انگیزه بیشتری برای خرید گیت AM ایرانی که اتفاقا کیفیت بسیار بالاتری هم نسبت به گیت های RF چینی دارند، پیدا کنند.


با توجه به آنچه گفته شد، الان بهترین فرصت برای خرید گیت اسپینر می باشد، چرا که شرکت های ایرانی هم مجبور خواهند شد، مقاومت در برابر افزایش قیمت ها را کنار گذاشته و قیمت گیت فروشگاهی را بالاتر ببرند.