گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تگ سنچوری

سنچوری یا سنتوری یکی از کمپانی های بزرگ تولید کننده تگ در چین می باشد که با وجود چینی بودن، به لحاظ کیفیت تگ و کلاس کاری، در حد شرکت های اروپایی می باشد و بخشی از بازار اروپا را هم تأمین می کند.

کمتر از ده سال پیش، بازار ایران نیز کاملا در اختیار کمپانی سنچوری بود و تگ های صدفی، گلفی، عدسی، پنسیل، گریف و ... این شرکت توسط چند شرکت ایرانی، وارد و در بازار پخش می شد.

با بالا رفتن قیمت دلار از یک سو و افزایش رقابت میان عرضه کنندگان تگ، بسیاری از وارد کنندگان سورس خود را عوض کرده و به سراغ کمپانی های دیگری رفتند و برخی وارد کننده ها و تولید کننده ها نیز برای استفاده از بازار سنچوری، در ساخت و بسته بندی تگ های خود، از این شرکت تقلید کرده و بازار را گل آلود کردند.

واقعیت این است که علیرغم وجود تگ های با کیفیت و بی کیفیت در بازار ایران، هنوز هیچ شرکتی به پای شرکت سنتوری نرسیده و توصیه ما این است که اگر در خصوص قیمت و هزینه مشکلی ندارید، حتما تگ سنچوری تهیه کنید.

لازم به ذکر است که با توجه به وجود جنس های کپی، توصیه می شود حتما از افراد معتبر استعلام بفرمایید.


تعدادی تگ صدفی سنچوری دست دوم موجود هست با قیمت مناسب

  • ۰
  • ۰

قیمت دزدگیر لباس

قیمت دزدگیر لباس و لوازم جانبی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد؛ به طور مثال قیمت خود گیت با گارانتی معتبر برای مصرف کننده از حدود یک میلیون تومان تا چند ده میلیون وجود دارد؛ گیت RF اسپایدر چینی با بدنه های ارزان قیمت ایرانی پایین ترین قیمت را داشته و گیت های AM برند اروپایی گاه قیمتی بالاتر از ده بیست میلیون تومن دارند.

  • ۰
  • ۰

گیت فروشگاهی شیراز

شیراز یکی از بهترین بازارهای گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس را دارد و افراد زیادی اعم از وارد و ناوارد در این شهر گیت فروشگاهی می فروشند.


یکی از همکاران با سابقه ما که نمایندگی و شرکت گیت فروشگاهی در شیراز را دارند، آقای اولیازاده هستند، در صورت تمایل به دریافت شماره ایشان با ما تماس بگیرید.