گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

  • ۰
  • ۰

چه کسانی دزدی می کنند؟

  1. سارقان حرفه‌ای: افرادی که دارای تجربه و مهارت در زمینه دزدی هستند و با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های خاص، به طور مرتب و سازمان‌یافته از مغازه ها دزدی می‌کنند. 

  2. فرصت طلب ها: افرادی که از فرصت‌های به وجود آمده استفاده می‌کنند و به صورت تصادفی یا بر اساس فرصت‌های ایجاد شده، اقدام به دزدی می‌کنند. این افراد ممکن است در محل‌های شلوغ یا در زمان‌هایی که توجه کارکنان و مشتریان کمتر است، عمل می‌کنند.

  3. کارمندان ناسالم: برخی از کارمندان مغازه‌ها نیز ممکن است به صورت دسته جمعی یا فردی دزدی کنند. آنها به دلیل داشتن دسترسی به محصولات و آشنایی با سیستم‌ها و روش‌های امنیتی، می‌توانند از این موقعیت بهره‌برداری کنند. 

  4. معتادان: افرادی که به مواد مخدر اعتیاد دارند و نیاز مالی برای تأمین نیازهای خود دارند، ممکن است به دزدی از مغازه ها روی آورند تا محصولات را بفروشند و به پول نقد تبدیل کنند. معتادان به صورت مستقیم و بدون در نظر گرفتن هرگونه اصول و قوانین، به داخل مغازه‌ها و فروشگاه‌ها وارد می‌شوند و محصولات را به سرقت می‌برند. آنها معمولاً سعی می‌کنند در زمان‌هایی که توجه مشتریان و کارمندان کمتر است (مثلاً در ساعات پایان کار، شلوغی زیاد و غیره) عمل کنند و مشاهده ابزارهای نظارتی یا گیت های فروشگاهی ممکن است باعث شود، آنها فروشگاه های دیگری را انتخاب کنند.

  5. افرادی با مشکلات مالی: افرادی که به دلیل مشکلات مالی ناشی از بیکاری، بدهی‌ها یا سایر مشکلات مالی قادر به تأمین نیازهای خود نیستند، ممکن است به دزدی از مغازه ها روی آورند تا مواد غذایی، لوازم شخصی و سایر محصولات را بدست آورند.

همانگونه که از مطالب گذشته می توان برداشت کرد، دزدی ها و سرقت های مغازه ها و فروشگاهها صرفاً توسط سارقین و دله دزدهای غریبه انجام نمی شود و طبق تحقیقاتی که در برخی کشورها انجام یافته، کارکنان، پرسنل حراست، کادر فنی و... نیز کم و بیش ممکن است به این کار مبادرت ورزند.

این موضوع از آن جهت قابل تامل هست که گیت فروشگاهی و دزدگیر مغازه گاهاً نمی تواند موارد مذکور را تشخیص دهد و مالک فروشگاه باید اقداماتی را در این خصوص انجام دهد و خنثی کننده ها و جدا کننده های مربوط به گیت فروشگاهی را هم دور از دسترس افراد غیر مرتبط قرار دهد. همچنین ابزارهایی همچون قفل مگنت وجود دارد که امنیت بیشتری را در فروشگاه ایجاد می کنند.

خاطر نشان باید کرد که دزدها همواره روشهای جدیدتری پیدا می کنند و مبارزه با آنها مستلزم مراقبت و رصد روزانه می باشد و سیستم های مدیریت انبار و نرم افزار های فروشگاهی کمک خوبی در این مورد هستند.

فروشگاههای متوسطی که از نرم افزار فروشگاهی صرفا برای فروش استفاده می کنند، از این قابلیت بسیار مهم نرم افزار غافل هستند؛ توصیه می شود اقلا در خصوص برخی اقلام پر سرقت، از این قابلیت استفاده شود و با وارد کردن دقیق ورود و خروج آن کالاها، موجودی کنترل شود تا سرقت تشخیص داده شود. 

در هر حال باید توجه داشت که گیت فروشگاهی ابزاریست که نیاز به مدیریت ابزار دارد و مدیریت بیش از هر چیزی نیاز به اطلاعات دقیق دارد که نرم افزارهای فروشگاهی به شما می دهند. 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی