گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

  • ۰
  • ۰

دزدگیر پوشاک

عملکرد دزدگیر پوشاک اساساً با  دزدگیر اماکن تفاوت دارد و بر خلاف دزدگیر اماکن که در مواقع تعطیلی فعال می شود، گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک در زمان های فعالیت فروشگاه لباس یا فروشگاه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. تماس: 09905679214

در خرید دزدگیر پوشاک به نکاتی باید توجه داشت که در مطالب قبلی از جلمه در مطلبی با عنوان برای پیشنهاد گیت فروشگاهی مناسب به مشتری .... برخی از آنها را برشمردیم و برخی را نیز در همین مطلب بیان می کنیم:

در صورتی که فروشگاه شما در برخی ساعت ها شلوغ می شود و فروش خوبی دارید، هرگز به دنبال سیستم های دست دوم و ارزان قیمت نروید، سارقین به گونه ای عمل می کنند که در دفعات بعدی هم بتوانند به مغازه شما سر بزنند و زمانی موفق به این کار می شوند که دزدگیر شما عملکرد صددرصدی نداشته باشد.

در خرید عجله نداشته باشید، حتما نمونه های مختلف را ببینید و با همکاران ما صحبت کنید؛ همکارانی که نقاط ضعفشان را هم صادقانه به شما بیان می کنند، بیشتر قابل اعتمادند.

اگر فروشگاه شما خیلی بزرگ هست، شاید داشتن یک گیت به عنوان زاپاس فکر بدی نباشد؛ در زمان های رونق بازار شما، همکاران ما هم مشغله بیشتری دارند و شاید نتوانند به سرعت مشکل گیت شما را حل کنند، میزان سرقتی که طی چند روز خرابی ممکن است، اتفاق بیفتد، شاید از قیمت یک دزدگیر پوشاک زاپاس بیشتر باشد. بخصوص اگر در شهرهای توریستی مستقر هستید که در تعطیلات هم فروشگاهتان دایر هست، حتما این کار را بکنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی