گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

  • ۰
  • ۰

برای پیشنهاد گیت فروشگاهی مناسب به مشتری نکات زیر را در نظر داشته باشید.

1- صنف مشتری گیت فروشگاهی  و اقلام موجود در فروشگاه و بررسی آنها به لحاظ اندازه و فیزیک ظاهری ، جنس (فلزی و غیر فلزی بودن)،  قیمت و ...
فیزیک ظاهر اقلام تعیین کننده تکنولوژی و نوع تگ یا لیبل می باشد. اطلاعات بیشتری برای گیت فروشگاهی متناسب با اصناف

2- دکوراسیون فروشگاه
توجه داشته باشید که گیت فروشگاهی یکی از اجزای دکوراسیون فروشگاه محسوب می شود؛ محصولی پیشنهاد دهید که علاوه بر کیفیت بالا، به لحاظ ظاهر با دیگر اجزای داخلی فروشگاه هماهنگ باشد و بر زیبایی دکوراسیون بیفزاید. (البته این موضوع در هیچ حالتی اولویت اول نخواهد بود و کارکرد فنی دستگاه دراولویت اول قرار دارد؛ محصول زیبا و ناکارآمد به کار مشتری نخواهد آمد)
نکته دومی که دکوراسیون فروشگاه به ما گوشزد می کند، اندازه خروجی و مناسب ترین محل برای نصب گیت می باشد. پیشنهاد می شود در کارهای اولتان، از همکاران باتجربه تر مشاوره بگیرید.
3- با مشتری در خصوص مبلغی که می تواند برای گیت فروشگاهی هزینه کند، صحبت کنید و سعی کنید اطلاعات دقیقی بگیرید؛ همه دوست دارند هزینه پایین پرداخت کنند ولی نه پس از اینکه اطلاعات دقیقی در مورد محصولات دریافت کنند.
4- میزان سرقت و دله دزدی
این موضوع بیشتر در تصمیم گیری برای میزان هزینه تأثیر گذار هست؛ در فروشگاه هایی که سرقت یک مسأله موردی می باشد، نیازی به هزینه های بالا نیست ولی در فروشگاهی که درصدی از سود را برای جبران سرقت در نظر گرفته اند، قیمت عامل تعیین کننده ای محسوب نمی شود و بهترین گیت فروشگاهی باید تهیه شود.

5-  تجربه
تجربه مهم ترین چیزی هست که در اجرای گیت فروشگاهی مورد نیاز هست، اگر خودتان فکر می کنید، تجربه کافی ندارید، حتماً با یک مشاور با تجربه، مشورت کنید. ریزه کاری ها بسیار است.

 

  • ۹۶/۰۵/۲۲

گیت فروشگاهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی