گیت های فروشگاهی سیگما پس از مدتی کار کردن، برای ادامه کار نیاز به وارد کردن پسور یا رمز عبور دارند و در این حالت، مشتری باید با نصاب گیت فروشگاهی تماس گرفته و قضیه را به او اطلاع دهد. در صورتی که مشتری هیچ حساب کتابی با فروشنده نداشته باشد، مجری گیت وظیفه دارد که مشکل را حل کند.
در صورتی که شما مالک گیت فروشگاهی سیگما هستید و به هر دلیلی به فروشنده دسترسی ندارید، با ما تماس بگیرید تا در صورت امکان مشکل شما را حل کنیم.
همچنین خریداران گیت فروشگاهی کارکرده و دست دوم سیگما توجه داشته باشند که این موضوع را با فروشنده حل کنند و مطمئن باشند که در صورت بروز این مسأله، مشکلی وجود نخواهد داشت.