گیت فروشگاهی شامل سه بخش عمده می باشد؛ خود گیت، تگ ها و جدا کننده که از میان اینها معمولاً فقط خود گیت فروشگاهی دچار مشکل می شود.
این موضوع نیز باید ذکر شد که مشکلاتی که برای گیت فروشگاهی رخ می دهد، به دو شکل است؛ مشکلاتی که در واقع ناشی از خراب برد الکترونیکی هست که این مورد به ندرت رخ می دهد و دوم مشکلاتی که به خاطر تغییر عوامل محیطی همانند نویز رخ می دهد و با تنظیم و سرویس دستگاه مرتفع می گردد.
در صورتی که گیت فروشگاهی شما کار نمی کند و یا دارای بوق کاذب، ردخور و یا هر مشکل دیگری می باشد، عکس گیت و برد و محیط اطراف را برایمان ارسال کنید تا ارزان ترین و سریع ترین راه رفع مشکل را بگوییم.
قبل از تماس خواهشمندیم موارد زیر را با دقت بررسی فرمایید.
1- قرار نداشتن تگ در نزدیکی دستگاه
اکثر مواردی که مشتریان ما تماس گرفته و در مورد بوق کاذب شکایت کرده اند، به دلیل تگی بوده که در نزدیکی دستگاه قرار داشته و بعضا از دید مشتری مخفی مانده بود. بعضا وقتی در مورد تگ های نزدیک دستگاه، تذکر می دهیم، مشتریان ما بیان می کنند که این تگ از اول در همانجا بوده و مشکلی نداشتیم ولی واقعیت این است که تگ های نزدیک دستگاه، ممکن است با تغییر وضعیت محیطی و نویزی، مشکلشان کمتر یا بیشتر شود.
البته بعضی دستگاه ها همانند اسپینر، تگ های نسبتاً نزدیک ساکن را پس از مدتی شناسایی کرده و دیگر بوق کاذب نمی زنند.
2- سیم بین دو آنتن یا سیم تغذیه زخمی یا قطع نشده باشد، همچنین ولو بودن سیم ها و قرار داشتن سیم تغذیه دزدگیر فروشگاهی در کنار سیم های لوازم برق دیگر، ممکن است منجر به افتادن نویز بر روی دستگاه شود. توصیه می شود حتی الامکان مسیری که جریان برق گیت از آن می گذرد، دارای انشعابات مختلف نباشد و همچنین برق گیت را از سه راهی که برق لوازم دیگر را تامین می کند، نگیرید.
3- مطمئن شوید که برق دستگاه وصل می باشد. (متاسفانه در موارد زیادی مورد تماس همین نکته ابتدایی بوده است.)