گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

گیت دزدگیر فروشگاهی کرج

نصب، فروش و خدمات گیت فروشگاهی به همکاران و راهنمایی مشتریان، فروش تگ دست دوم لباس؛ صدفی گلفی

  • ۰
  • ۰

اولین بار که موضوع مضرات گیت فروشگاهی برای انسان برایم اهمیت پیدا کرد، زمانی بود که یکی از مشتریان در مورد اثرات منفی خنثی کننده لیبل های دزدگیر لباس از من سوال کرد و من هم به دلیل عدم اطلاع کافی گفتم نمی دانم و ظاهرا مشتری از خرید گیت منصرف شد.


همین موضوع باعث شد تا موضوع برایم اهمیت بیشتری پیدا کند؛ سلامتی انسان ها قابل معامله نبود.


واقعیت این است که درباره مضرات امواج الکترومغناطیسی برای بدن انسان بسیار اغراق شده و به دلیل میان رشته ای بودن این سوال نیز، متخصصین اندکی در این باره اظهار نظر علمی کرده اند و در عوض هرچقدر که بخواهید، اظهار نظرهای عوامانه صفحات مجازی و غیر مجازی را پر کرده اند.


پزشکان متعهد به دلیل نداشتن علم کافی درباره امواج و مهندسین متعهد نیز به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درباره بدن انسان، از اظهار نظرهای غیرتخصصی خودداری کرده اند که البته این کارشان شایسته تقدیر می باشد.


اثرات ناشی از امواج الکترومغناطیسی در بدن انسان، به پارامترهای فرکانس تشعشع، توان و فاصله منبع تشعشع از بدن انسان بستگی دارد و اگر در مورد گیت فروشگاهی بخواهیم این پارامترها را بررسی کنیم، باید خاطرنشان کنیم که فرکانس کاری دستگاه های گیت فروشگاهی بسیار کمتر از فرکانس کاری موبایل و امثال آن بوده و توان ارسالی نیز، عدد بالایی نمی باشد و به همین دلیل حتی در صورت عبور از نزدیک گیت و یا حتی خنثی کننده های لیبل، خطری ما را تهدید نمی کند و به همین دلیل در کشورهای اروپایی هم گیت های فروشگاهی کاملاً رایج بوده و کسی با آنها مخالفتی نکرده است.


تنها احتمال خطری که وجود دارد، اثرات اختلالی بعضی از دستگاهها بر روی عملکرد باتری در بیماران قلبی می باشد که این موضوع باعث شده است در اروپا محدودیتها و استانداردهای خاصی برای توان ارسالی گیت های فروشگاهی در نظر گرفته شود که به همین دلیل ما به بیماران قلبی که از باتری استفاده می کنند، توصیه می کنیم حتی الامکان به گیت های فروشگاهی نزدیک نشوند و در صورت ناچاری از گیت عبور کرده و در نزدیک آن توقف نکنند؛ چرا که احتمال بروز مشکل در این مورد خاص صفر نیست.


همچنین مادران باردار نیز، توجه داشته باشند که خطر و آسیبی در این خصوص گزارش و اثبات نشده و در صورتی که در گذشته از گیت فروشگاهی عبور کرده اند، نگران موضوع نباشند. در مورد آینده، به دلیل حساسیت موضوع و احساس نیاز به مطالعات بیشتر در خصوص آسیب پذیری های جنین انسان، ترجیح می دهم هیچ توصیه ای نکنم.

در خصوص مضرات گیت های فرودگاهی، مطالب خوب و مفیدی در اینترنت موجود هست که می توانید با جستجو به آنها دسترسی پیدا کنید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی